Infografika: Slevomat slaví sedm let, plánuje se stát portálem bez slev

Jeden z největších nákupních portálů v Česku slaví sedmé narozeniny. Od svého založení se Slevomat posunul od hromadných prodejů k exkluzivním nabídkám. V nejbližší době se pak chce stát jedničkou v oblasti cestovního ruchu.

„Slevomat již není o pouhém zlevněném nakupování jako před lety. Naše zkušenosti a průzkumy ukazují, že k nám lidé nejčastěji chodí pro inspiraci, ať už kam zajít na večeři, nebo jak naložit s volným víkendem či dovolenou,“ říká k výročí Marie Chytilová, ředitelka portálu.

Slevomat jako portál bez slev

„Kdysi obvyklé výprodeje tak střídají exkluzivní nabídky šité na míru, často i zcela beze slevy. To je trend, kterým se chceme do budoucna ubírat a slevový trh, který jsme vytvořili, zcela opustit,” doplňuje Chytilová dál s tím, že exkluzivní segment jde ruku v ruce s tím, jak dlouhodobě roste průměrná útrata zákazníků na portálu.

Nejvýrazněji se portál posunul v prodeji zájezdů a dovolených. Během loňského roku se podle vyjádření společnosti prodalo přes 220 tisíc pobytů a dovolených v rámci České republiky. Navíc za cestování rostou i průměrné útraty.

I proto se teď Slevomat chce stát tuzemskou jedničkou v oblasti cestovního ruchu, a to již během letošního roku. K tomuto kroku je zejména potřeba porazit konkurenční rezervační systém Booking.com.

„Cestování tvoří přes 50 procent obratu společnosti. Jedná se o segment, který neustále vykazuje meziroční růst,“ popisuje Chytilová. Kromě pobytů a zájezdů v České republice a v Evropě se chce firma rozkročit dále do zahraničí.

Jak myslíte, že transformace na portál bez slev a na #1 v cestování dopadne? Zatímco budete přemýšlet o budoucnosti, podívejte se na infografiku se statistikami za posledních sedm let z dílny TěchInternetů.

Slevomat slaví 7 let

Diskuze k článku