Infografika: Projekt Rondo má za dva měsíce ostrého provozu 100 tisíc uživatelů

Spousta lidí má plnou peněženku věrnostních kartiček, ale k nákupům je nepřesvědčí. Projekt Rondo na to jde trochu jinak: využívá zájem lidí o online hry a risk, spojuje ho s věrnostním programem a boduje s tím u zákazníků i obchodníků.

Za nákup u partnerů lidi odměňuje žetony, takzvanými Rondony, které pak sázejí při hře o věcné výhry. „U našich partnerů jsme si za poměrně krátkou dobu ověřili fukčnost obchodního modelu. Speciálně nás překvapila úspěšnost převádění zákazníků z offline prostředí do onlinu, kde je možno měřit nákupní chování a neporovnatelně lépe poznat své zákazníky, což jsme na počátku ani v takové míře nepředpokládali,“ říká Lukáš Vršecký, CEO Rondo.cz.

Teď chce posilovat komunitu uživatelů a cíleně je propojovat s nabídkami obchodních partnerů. Tým proto chystá balík rozšiřujících funkcí.

Rondo nás zaujalo už jako startup týdne – vtipně a rychle zareagovalo na změnu loterijního zákona, protože teprve od ledna je možné nabízet výhry tak, jak to dělá. Právě od začátku roku funguje, od dubna ale podle zakladatelů najelo do ostrého provozu (tedy spustilo celorepublikovou kampaň) a příští rok se chystá dostat do černých čísel. Zaujalo už společnosti jako Axa, Kasa.cz, Sparkys či Ageo, každým týdnem přibývají další. Přes 20 jich prý je po podpisu smlouvy před zapojením. Zákazníky zas nalákalo třeba na 50 tisíc korun v hotovosti, Macy či chytré telefony.

Jak se mu tedy daří?

Rondo

Diskuze k článku