Infografika: Jak se daří Clever Monitoru, mailingu s vlastní umělou inteligencí

Clever Monitor se rychle mění. Řešení startupu, který se snaží zefektivnit a optimalizovat přímý marketing za pomoci umělé inteligence, využívá denně 2750 uživatelů a dalších 62 se jich připojí. V měsíci přitom není minuta, kdy by něco neodeslal. Zkrátka – zjevně se našemu Startupu Týdne #17 daří a přichází s novinkami, které jsme nenechali bez povšimnutí.

Koncem října Clever Monitor oznámil změnu firemního designu i loga. „Hlavním cílem bylo přiblížení grafiky tomu, co je našim hlavním nástrojem, bez kterého by zbytek našich produktů fungovat nemohl – doručování emailových zpráv odběratelům,“ uvedl výkonný ředitel startupu Lukáš Hakoš.

Lukáš Hakoš

Lukáš Hakoš

Kromě kosmetických změn proběhlo i spuštění nové verze programu. „Na aplikaci jsme pracovali více jak deset měsíců, paralelně k ostatnímu vývoji a rozvoji. Jedná se zatím o největší uveřejněnou verzi za svou historii,“ slibuje Hakoš pro TyInternety.

Zároveň došlo k odlišení jednotlivých částí produktů. „Celá platforma Clever Monitoru se diferenciovala na jednotlivé podčásti, které mohou, ale nemusejí klienti všechny využívat. Tím došlo k jasnému rozlišení, co produkt umí, poskytuje, ale také z čeho všeho se skládá, aby se mohlo snadno a lépe v budoucnu komunikovat, které komponenty právě prochází změnovým cyklem,“ vysvětluje Hakoš.

clever monitor

Clever Monitor byl založen teprve v prosinci loňského roku, jeho služby již ale využívá více než milion klientů. Mezi klienty startupu se řadí i NASA, BMW, Walt Disney nebo letiště Heathrow.

„Pomocí našeho AI je možno manuálně tvořit pokročilé workflow scénáře na základě znalostní báze odběratelů toho konkrétního našeho klienta. Nechci se starat? Iniciativu převezme AI samotní a samo nastavuje a upravuje chování komunikace tak a tam, kam mu to klient umožní,“ říká Hakoš.

Možné je taky AI nastavit, aby přebíralo informace z jiných systémů (o počasí, pohybové senzory, a podobně) a jeho rozhodování tak bylo dokonalejší. Funguje se zohledněním časových zón, geografie i jazykové potřeby a v závislosti na dalších zdrojích dat – například vytížení call-center.

Při příležitosti velkých změn jsme se taky podívali na data a připravili pro vás infografiku zahrnující všechna podstatná fakta i zajímavosti. Podívejte se!

clevermonitor-infografika

 

Diskuze k článku