Dámejídlo.cz oslaví 5 let a přichází s novou korporátní identitou i konceptem Dáme jídlo+

Dámejídlo.cz v listopadu oslaví 5 let a při příležitosti tohoto milníku dnes firma představila několik novinek. Ta nejzásadnější je nazvána Dáme jídlo+. Služba má rovněž nové logo.

Novinky a změny spojené s Dáme jídlo+ mají být dle zveřejněných informací postavené nejen na vývoji webu a aplikace, ale rovněž na práci s daty zákazníků a restaurací.

„Ve změnách jsme se zaměřili zejména na zajištění jednoduššího objednávání, na transparentnější a příjemnější objednací proces pro zákazníka,“ prozrazuje Jan Matějů, CEO Dámejídlo.cz a doplňuje: „Vlajkovou lodí je tzv. Dáme jídlo+, které prezentuje tu nejlepší zákaznickou zkušenost, jakou bychom rádi nabízeli v co největším počtu restaurací.“

Dámejídlo.cz se vedle toho chce stát rovněž atraktivnějším pro kurýry. Firma proto rozšiřuje svůj tým doručovatelů o cyklisty a flexibilní řidiče s vlastními vozy, kterým nabízí již tříhodinové směny. Vzniká tak zajímavá příležitost pro brigádu či přivýdělek. Další posílení na poli logistiky má pak zajistit zahájení spolupráce s doručovací službou Gibon Delivery.

Vedle těchto novinek přichází značka Dámejídlo.cz rovněž s novou korporátní identitou. Služba má nové logo a redesign se projeví jak na webu a v mobilní aplikaci, tak i na polepech aut a oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény .cz. Zákazníky má s novinkami seznámit nová reklamní kampaň z dílny agentury Konektor.

Diskuze k článku