Cleevio chce s hudebním Instagramem Snippit udělat díru do světa

„Nechceme být ale klasickou firmou která se živí pouze weby, chceme se hlavně živit z našich vlastních projektů. Naše vize je dělat kreativní projekty. Věci co tu ještě nejsou, a ne kopírovat už existující projekty. Rádi bychom někdy expandovali do zahraničí,“ říkal Lukáš Stibor před pěti lety v rozhovoru pro Hospodářské noviny. Teď se jeho sny stávají skutečností.

Letos se mu totiž  povedlo v podstatě na co sáhl a ta největší věc přichází právě teď. Úspěšné Spendee se stalo jednou z nejstahovanějších aplikací pro správu výdajů, v doporučených aplikacích AppStoru se ohřála i Taasky.  „Museli jsme ji spustit o pár dní, protože nám kvůli ní volali z Applu,“ vysvětluje Lukáš Stibor, jeden ze zakladatelů Cleevia.

Teď ale přichází Snippit. Aplikace, kterou zpočátku Cleevio jen vyíjelo pro americké zadavatele. „Nakonec jsme se domluvili a stali jsme se partnery, kteří získají podíl ve firmě za dosažení různě definovaných výsledků,“ vysvětluje Stibor. To ale není všechno. Je dokonce možné, že se celá firma podívá za odměnu na měsíc do Thajska. I tam by ale měla Cleevio parta samozřejmě pracovat.

Zkombinujeme Instagram a Vine

Princip aplikace je jednoduchý. Funguje v podstatě jako Instagram kombinovaný s Vine, jenom je to celé postavené na hudbě. Uživatelé mohou sdílet kromě obrázků i desetivteřinové kousky písniček, které ještě umocní přidaný obrázek nebo jen vystihnou náladu.

„Celé je to navázané na iTunes a to je zatím jeden ze základních způsobů pro to, aby aplikace vydělávala,“ popisuje Stibor způsob, kterým bude aplikace zpočátku vydělávat. „Máme kolem pěti procent z každé koupené písničky na iTunes, ale to Apple mění podle toho, jak je kdo zajímavý partner,“ dodává.

Aplikace je technicky hotová, kromě jiného běží na serverech Amazonu, ale teď ji čeká to nejdůležitější – marketingová jízda. „Rádi bychom samozřejmě získali ty nejvlivnější influencery. Zatím máme domluveného LoganPaula, jednoho z nejvlivnějších lidí na Vine,“ popisuje Stibor plány na propagaci.

Sázka na teenagery

Typickými uživateli aplikace, za kterou stojí tým vedený stejnojmenným synem významného amerického finančníka Josepha Grana a týpkem z realitní branže Samem Juristem, mají být teenageři.

Snippit tak míří na zajímavou cílovou skupinu, o kterou se zajímají zároveň i velcí hráči. Symbolem teenagerského šílení je situace kolem Snapchatu, který odmítl nabídku Facebooku i Google, a to i přesto, že se vyšplhaly na částky s devíti nulami. A v dolarech. Kam se dostane v případě úspěchu Snippit, se teprve uvidí.