Brněnský ROI Hunter dostane pokročilé marketingové nástroje i k malým e-shopům

Brněnská firma ROI Hunter se může pochlubit něčím, o čem se běžným českým startupům může leda zdát. Spolupracuje jak s Facebookem, tak i s Googlem. Výsledkem této spolupráce je řešení, které malým a středním e-shopům nabízí možnost využívat pokročilých marketingových technik, na něž by menší hráči na trhu zpravidla neměli šanci dosáhnout.

Obrat světového e-commerce se má do tří let téměř zdvojnásobit a velkou měrou k tomu má přispět boom malých a středních internetových obchodů. Právě na ně firma ROI Hunter se svým řešením ROI Hunter Easy cílí.

Startup při vývoji svého produktu vycházel ze statistiky, že pouhé 1 % návštěvníků e-shopu při své první návštěvě skutečně nakoupí. Největší výzva tedy dle ROI Hunteru nespočívá v lákání nových návštěvníků, ale především v oslovení těch, kteří již do internetové prodejny dorazili a třeba měli dokonce zboží v košíku.

ROI Hunter Easy je nástroj, který umožňuje cílit reklamu právě na tyto návštěvníky e-shopu, kteří nenakoupili, a napříč webem jim připomínat produkt, o který na daném e-shopu projevili zájem. Tato metoda remarketingu je dle firmy desetkrát účinnější než ostatní běžné postupy.

Využívání podobného marketingového řešení je za normálních okolností velice drahé a náročné na implementaci. ROI Hunter se však chlubí tím, že k implementaci jeho řešení není potřeba žádných marketingových dovedností a celý proces nasazení nástroje na e-shop je bleskově rychlý. Na nasazení nástroje na e-shop údajně stačí minuta vašeho času, protože spočívá pouze v instalaci pluginu, napojení na Google AdWords a ve spuštění samotné kampaně. Klíčovou výhodou ROI Hunter Easy je ale především to, že je zcela zdarma.

„Pro své koncové uživatele je služba zdarma, a to díky Googlu. ROI Hunter Easy mu totiž pomáhá rozvíjet roztříštěný segment drobných inzerentů, jenž by jinak sám spravoval jen obtížně. To, že můžeme po Facebooku spolupracovat i s Googlem, je pro nás skvělá zkušenost. Je jen málo firem na světě, které mají možnost takto úzce spolupracovat s oběma technologickými giganty zároveň,“ komentuje situaci Karel Tlusťák, CEO ROI Hunteru a sesterské agentury Business Factory.

S Facebookem tým Karla Tlusťáka úzce spolupracuje již od roku 2009. Původně brněnský startup nyní zaměstnává po celém světě již více než 120 odborníků. Kromě České republiky působí startup také v Brazílii, Egyptě, Spojených Arabských Emirátech nebo v Polsku. Zatím poslední pobočku otevřel ROI Hunter letos v Singapuru.

Diskuze k článku