Social novinky 46. týdne: Jeden inbox pro všechny Facebooky, Messengery a Instagramy

Facebook se vytáhl s univerzálním inboxem pro snazší správu všech konverzací na Facebooku, Messengeru a Instagramu. Také rozšiřuje možnosti remarketingových kampaní a přidává nové publikum. Na Twitteru jdou nově zakázat určitá klíčová slova a Instagram přidává vertikální videa a fotky do formátů reklamy. Vítejte u přehledu novinek na sociálních sítích posledního týdne. Pojďme se na to podívat zblízka.

Facebook

Jeden inbox pro všechny Facebooky, Messengery a Instagramy

It’s business time! Facebook postupně spouští velmi užitečnou vychytávku a plní tak vlhký sen mnoha markeťáků. Jde o univerzální inbox pro snazší správu všech konverzací na Facebooku, Messengeru a Instagramu. Končí tím otravná nutnost otevírat jednotlivé aplikace, teď postačí otevřít si aplikaci Facebook Pages Manager a spravovat všechny komentáře, zprávy, příspěvky na stránce i hodnocení napříč kanály. Prostě všechny konverzace pěkně pod jednou tmavomodrou střechou.

inbox2

It’s business time!

Zacilte reklamu na uživatele, kteří provedli interakci s vaší stránkou

Custom Audiences jsou mocným nástrojem při cílení na ty správné lidi. Facebook opět rozšiřuje možnosti remarketingových kampaní a přidává nové publikum i ctěné veřejnosti. Nyní budete moci zasáhnout ty uživatele, kteří mají v podstatě jakoukoliv interakci s vaší stránkou až 365 dní zpět.

Twitter

Twitter tlumí obtěžování. Nově jdou zakázat určitá klíčová slova

Twitter je plný trollů a jiné obtěžující havěti. S tím se sociální síť rozhodla konečně zatočit po svém (po diskuzi trvající prý déle než jeden rok). V notifikacích jdou nově zakázat určitá klíčová slova, fráze i celé konverzace. Nic z toho pak neuvidíte jak ve své časové ose, tak také v oznámeních. No hurá, že bylo načase!

Instagram

Instagram přidává vertikální videa a fotky jako nové formáty reklamy

Na výšku se bude točit stále více videí. Tento „netradiční“ formát poslední dobou získává na popularitě – je totiž pro mobily vhodnější. Instagram proto přidává nové reklamní formáty: vertikální videa a fotky. Tak honem, jde se experimentovat.

wersm-instagram-adds-vertical-ad-format-657x360

Diskuze k článku