Social novinky 42. týdne: Objednat pizzu půjde přes Facebook, Instagram testuje živé vysílání

Facebook učinil další řadu kroků, aby vám usnadnil život – a donutil na síti zůstávat 24/7. Instant Articles budou hezčí a s novými možnostmi reklamy a Instagram řeší živé vysílání. Svět sociálních sítí je v pohybu a my s ním. Social novinky jsou tu.

Facebook

Objednejte si pizzu nebo lístky do kina přímo na Facebooku

S pomocí přátel a Marka Zuckerberga půjde na Facebooku za chvíli dělat a zařídit snad úplně všechno. Facebook teď přichází rovnou s několika novými vychytávkami, díky kterým získáte lepší doporučení na super akce či místa a celkově vám usnadní život. Třeba vám umožní koupit si lístky do kina nebo si domu objednat jídlo přímo na facebookové stránce podniku. Příliš se ale neradujte, funkce jsou zatím dostupné pouze v USA.

Naplánujte si své další živé vysílání

Už jste někdy ze své facebookové stránky vysílali živě, ale prvních pár minut se nikdo nedíval? Tomu bude brzy konec. Živé vysílání půjde totiž dopředu naplánovat. Novinka bude dostupná nejprve pro ověřené stránky a živá videa publikovaná přes Facebook Live API. Návod tady.

 

wersm-facebook-live-schedule-reminder

360° videa a fotky lze nyní zahrnout do Instant Articles

Každý Instant Article může nyní obsahovat hned několik 360° fotografií a videí, které čtenáři mohou prozkoumat, sdílet či okomentovat. Zároveň patří nově Instant Articles mezi dostupné formáty reklamy.

Instagram

Instagram testuje živé vysílání

Instagram stále více přitahuje uživatele ke sledování videí přímo ve své mobilní aplikaci. Teď se navíc zdá, že po Stories přijde i s živým vysíláním. To se v aplikaci zobrazuje mezi ostatními Stories s výrazně červeným označením „LIVE“. Novou funkci síť prý zatím testuje v Rusku.
insta-live

Diskuze k článku