Social novinky 30. týdne: Instagram zavádí firemní profily a Twitter už není sociální síť

FB_instagram

Markeťáci všech zemí se konečně dočkali, Facebook postupně zavádí byznys profily na Instagramu a Twitter už není sociální síť. Pojďme se podívat na přehled novinek 31. týdne v sociálních médiích.

Instagram

Instagram postupně zavádí firemní profily

Markeťáci všech zemí můžou jásat, Facebook postupně zavádí byznys profily na Instagramu. Od těch osobních se liší hned v několika drobnostech: viditelná adresa firmy, kontaktní údaje, možnost promovat příspěvky a přidávat call-to-action tlačítka pro oslovení nových zákazníků. Nechybí samozřejmě ani statistické přehledy, které jsou k dispozici přímo v instagramové mobilní aplikaci. Hurá!

Facebook

V Messengeru je teď snadnější používat emoji

Smajlík vydá za tisíc slov a Facebook to konečně zohledňuje i v Messengeru. Do teď bylo možné vybrat si smajlíka jen přes klávesnici, až nyní Facebook postupně zavádí vestavěnou podporu emoji přímo v Messengeru. Stačí jeden klik a můžete přepínat mezi textem a smajlíky. Messenger vás upozorní, až budete mezi vyvolenými.

wersm-new-facebook-emoji-fetured-657x360

Facebook vám dá k narozeninám video

Facebook přichází s novým způsobem, jak svým uživatelům z(ne)příjemnit narozeniny. Do jednoho automaticky vytovořeného personalizovaného videa nacpe ta „nejlepší“ přání od vašich přátel. Blahopřejeme!

Twitter

Twitter už není sociální síť

Twitter ze sebe zase dělá Twitter. Rozhodl se, že už není sociální síť a stal se „Social News App“. Aby na svou krizi identity upozornil, vyrazil dobít ty internety a srdce nových uživatelů s kampaní ‘See what’s happening’. To teda koukáme.

Diskuze k článku