Reklama na FB ještě účinněji: propagovat jde víc kusů nebo celý katalog zboží najednou

shutterfly reklama

Málokterá firma prodává jen jediný produkt. Pokud ale musíte jako podnik inzerovat stále větší množství zboží, může být trochu problém všechny kampaně zvládnout. Jak je zvýraznit? Jak je inzerovat těm správným lidem? Facebook vychází lidem, kteří tyhle problémy řeší, vstříc. 

Facebook nově spouští tak zvané produktové reklamy. Ty pomůžou podnikům propagovat různé zboží zároveň nebo dovolí zveřejnit celé katalogy. Vše funguje multiplatformně, tedy napříč všemi zařízeními, které jejich zákazníci používají.

Propagujte více produktů

Marketéři teď mohou své produktové katalogy na FB uploadovat a vytvářet kampaně zaměřené na určité výrobky a konkrétní cílové skupiny. Nebo to mohou nechat na Facebooku. Ten sám vyhodnotí komu, jak a který produkt nabídnout. Reklama tak nakonec nakonec může zobrazit jako jedno- nebo více-produktové reklamní sdělení.

FB produkt ads

Reklamy pak mohou být přizpůsobeny pro použití v celém spektru: od hledání, až po nákup. Uvedeme některé možnosti:

  • Inzerenti mohou automaticky oslovit zákazníky, kteří navštívili jejich webové stránky / aplikace, nebo na ně mohou cílit podle konkrétních zájmů, umístění, apod.
  • Inzerenti mohou pečlivě vybrat reklamy, které uznají za vhodné. Například mohou zvýraznit produkty, které byly viděny na jejich internetových stránkách / mobilní aplikaci, nebo dát vědět o  nejprodávanějších kusech. Případně mohou vytvořit reklamu na multi-produkt, která poukazuje na různé výhody jediného produktu.

FB produkt ads2

 

Marketéři budou mít s novým systémem Facebooku také méně práce. Například, když inzerent využívá automatického doručování inzerce, systém vypne reklamy pro ostatní produkty, které již nejsou na skladě.

Diskuze k článku