KLM se snaží zaujmout novými možnostmi na Messengeru – přes emotikony

klm-messenger-emoji-business-2

KLM Royal Dutch Airline se rozhodlo posílit komunikaci s klienti originálním způsobem – přes emotikony na Messengeru. Uživatelům tak zábavně ulehčuje cestování a poskytuje jim nepřetržitě rady v novém městě či zemi. Služba slouží jako průvodce na cestách, která bude vždy na dosah.

Pokud budete hledat bankomat, nádraží či nějakou restauraci, stačí poslat odpovídající obrázek emoji, sdílet svou polohu a KLM vám zašle nejbližší adresu.

Nabídka nové služby emoji je logickým krokem poté, co jsme před rokem zahájili spolupráci mezi FB a Messengerem. Věříme, že bychom měli být tam, kde jsou naši zákazníci, proto od března loňského roku nabízíme našim zákazníkům možnost získat veškerou letovou dokumentaci a informace prostřednictvím aplikace Messenger,“ říká Tjalling Smith, víceprezident pro digitální aktivity Air France-KLM.

klm-messenger-emoji-conversation-2 (1)

Jaký obrázek emoji zadat?

Zatím služba reaguje jen na pár emotikonů, po jejichž zaslání, vám ihned přijde mapa s lokací nejbližšího hledaného místa. Služba slouží jako bot, tedy zasílání automatických odpovědí, a proto je rekce okamžitá.

Seznam emotikonů, které se dají používat, je následovný:

17474866_10211032392540210_414776877_n

Burger – Burgrárna (Pokud chcete šťavnatý burger)

Lodičky – Obchod s obuví (Když opravdu nutně potřebujete nové boty)

Slon – Zoo, (Pokud máte rádi zvířata)

Taxi – Taxi (Pokud hledáte odvoz)

Příbory – Restaurace (Když chcete jít na večeři)

Strom – Park (Když se chcete jen tak projít)

100Euro bankovky – Bankomat (Když si potřebujete vybrat hotovost)

Prsten – Zlatnictví (Pokud jste odhodlaný se vyslovit)

Hrníček kávy – Kavárna (Když opravdu potřebuje coffein)

Bunnie girls – Nightclub (Pokud se rádi natřásáte)

Letecká společnost KLM nabízí své služby prostřednictvím sociálních médií 24/7. KLM funguje jak přes chatovací aplikaci, webové stránky klm.com a aplikaci KLM, které jsou tak vstupním bodem pro zákazníky.

Když Facebook uvedl automatizované zprávy na Messengeru, byla firma jednou z prvních, která je vyzkoušela. Zákazníkovi umožnila přímo přes Messenger objednávat letenky a plánovat svoji cestu.  Takže vlastně ztratil důvod navštěvovat webové stránky společnosti. Při komunikaci přes Messenger umožňuje firma zákazníkům i přímou platbu. Jen během prvního měsíce provozu si v KLM se zákazníky vyměnili přes platformu na 115 000 zpráv.

Diskuze k článku

  • http://www.letenkomat.cz/ Letenkomat

    služba je dobrá