Kampaň na Livestreamu? Inspirujte se ulítlou variantou pro O2

livestream-holubi-o2-cover

Ještě jste nevymysleli, na co přesně je dobrý livestream na Facebooku? Třeba na to, abyste sledovali holuby. Trpělivost a soutěživost uživatelů si vyzkoušela na Slovensku agentura Triad v kampani pro O2 s holubím livestreamem. PS: Při natáčení nebylo ublíženo žádným zvířatům.

Kampaň byla založená na vyprošťování se z vázanosti od ostatních operátorů. Volnost O2 spojilo s vypuštěním poštovních holubů. Hvězdami sociální sítě byli čtyři – Alfréd, Bohuš, Cyril a Dušan. Kdo uhodl, který holub uletí nejdříve, jako výhru mohl získat náramek Xiaomi Mi Band 1S.

Livestream sledoval v jednu chvíli přes tisíc lidí a šlo o jeden z nejúspěšnějších z dílny Triadu na Slovensku. A snad vám nezkazíme legraci, když rovnou prozradíme, že naprostá většina videa obsahuje čekající holuby. A když se jim konečně otevře klec, nakonec se ani jednomu letět příliš nechce.

Výsledky nebyly na neplacenou distribuci vůbec špatné. V jednu chvíli se na něj dívalo až 1 200 lidí, komentářů bylo přes 3 600. A to vše za necelou půlhodinku.

A jak to celé vypadalo?

Livestream byl 24 minut dlouhý, celou dobu jste mohli sledovat čtyři zavřené poštovní holuby, jak čekají na vypuštění. Mezitím lidé hlasovali, který holub vyletí jako první. V komentářích si k tomu ti největší holubáři mohli číst fakta o holubech dodávané tvůrci.

Připravenost na vše

Tato kampaň už byla druhá, kterou Triad pro O2 vytvořil. A byl připraven na případné přerušení celé aktivity, například z důvodu špatného počasí. Nakonec v den akce začalo pršet a livestream se opravdu musel přesunout na následující. „Velmi nás to nepotěšilo, ale byli jsme rádi, že lidé měli možnost vidět náš přerušený livestream vizuál. Celkově jsme měli připravené 3 posty – teasingový post, post v den livestreamu a post v případě zrušení livestreamu” komentujuje situaci Martin Luther z agentury.

holubi-trikrat-livestream

No a koho by nebavilo klikat na lajky a srdíčka. Při samotné akci se to reakcemi jen hemžilo, a holubi si holt slávy chvíli užívali.

holubb-livestream


Výsledky kampaně

organický dosah: 141 684

počet zhlédnutí videa: 39 430

celkový počet přehraných minut: 32 931

počet reakcí: 8 057

Diskuze k článku