Infografika: Jak české a britské firmy odpovídají na Facebooku

Užitečným zjištěním průzkumu od Brand Embassy je fakt, že zákazníkům se jednoznačně vyplatí používat sociální síť pro zaslání stížnosti nebo dotazu. Společnosti zde odpovídají průměrně o celých 13 hodin rychleji, než na dotaz zaslaný pomocí e-mailu či online formuláře.

Z celkové stovky českých a britských firem, které byly analyzovány pomocí mystery respondentů, jich 85 procent zodpovědělo zákaznický dotaz. Rekordmanem v rychlosti reakce se stal elektronický obchod Mall, který reagoval na zákazníka na Facebooku během jedné minuty. Naopak nejpomalejší reakce se dostala zákazníkovi dopravce Leo Express, který na odpověď e-mailem čekal přes 24 dnů. Věcně a stručně reagovala na dotazy většina firem, stabilně nejkvalitnější reakce si připsaly české elektronické obchody. Celkově nejrychleji a věcně reagoval mobilní operátor T-Mobile.

Další informace a podrobnosti mezinárodního srovnání najdete v infografice: