Engage 2017 mění svět sociálních sítí

Engage 2017 - Jan Rezab

3. ročník a „více než“ 12 spíkrů, 23 vedoucích worshopů, 15 národností, 1 200 návštěvníků pátečního gala večera ve Fóru Karlín. Čísla, analýzy, vize, příběhy a hlavně zkušenosti k nezaplacení načerpáte příští měsíc na Engage Prague 2017. Praha se po roce opět stane tím nejdůležitějším místem pro digitální marketéry z celého světa.

V polovině května, tedy od středy 17. do pátku 19., se můžeme těšit na další nalejvárnu těch největších novinek ze světa sociálních médií, od těch nejvíce uznávaných odborníků. Pořadatelé Social Bakers v čele s Klárou Honzíkovou připravili tak jako každý rok program napěchovaný světovými jmény.

Do Prahy mimo jiných dorazí šéf aerolinek AirAsia Tony Fernandes. Doplní ho globální ředitel digital & social media mlsounů v Nestlé Pete Blackshaw a dvě velice zajímavé dámy, které byly součástí politického dění v USA v roce 2016: Elianne Ramos a Laura Miller. Setkáte se se spoustou osobností, které využívají sociální sítě pro politické nebo neziskové kampaně.

Engage 2017 - firmy

Jak upřesňuje Jan Řežáb ze Socialbakers:  „Rok 2016 jasně ukázal, že síla sociálních sítí může absolutně změnit svět, proto jsme chtěli účastníkům nabídnout nejen klasický program z pohledu marketingu a businessu na sociálních sítích, ale pozvali jsme i méně tradiční řečníky jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton, nebo Lauru Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu.“

Engage 2017 - beverly jackson

Beverly Jackson je vášnivá marketingová průkopnice, která se zamilovala do sociálních sítí. Je označována jako jedna ze současných Digital Innovators. Je zkušená řečnice, která vystupuje na významných marketingových konferencích, kde přednáší o brandingu a sociálních sítích. O tom, jak mohou značky úspěšně využívat měření na sociálních sítích k vytváření atraktivního obsahu napříč platformami. Prozradí, jaké důležité metriky sledovat.

Beverly pracuje v současné době jako VP of Social Media Marketing a Content Strategy pro MGM Resorts. Dříve vedla globální marketing a social pro Yahoo.

Engage 2017 - steve bartlett

Pouze 24letý Steven Bartlett vede tým více než 70 kreativců v jedné z nejvýznamnějších social media agentur ve Velké Británii. Pracuje na zakázkách pro velké značky, jakými jsou Myprotein, Boohoo, ITV a Apple. Vede kampaně, které oslovují více než 300 milionů lidí. Přednášel na světově známých TEDx Talks v Londýně. Steven rozšiřuje své podnikatelské aktivity do Německa a USA a postupně se z něj stává velice úspěšný mladý podnikatel a osobnost social media marketingu.

Kromě nabitého programu hlavní konference čeká na účastníky Engage Prague také přibližně 28 různých workshopů, které povedou marketéři ze značek jako je Publicis, JCDecaux, Canon, LinkedIn, Heineken, DDB a mnohé jiné. Další workshopy povede Veronica McGregor z NASA, kterou známe z minulého ročníku, a Ryan A. Bell, jehož workshop na téma virtuální reality patřil loni mezi jedny z nejlépe hodnocených.

Krátce – bude toho hodně, bude to skvělé a máme se na co těšit. Uvidíme se na Engage 2017.

Diskuze k článku