Představujeme české startupy na CES 2017: Pixbuf

Největší veletrh spotřební elektroniky CES v Las Vegas je obrovskou událostí nejen pro fanoušky technologií. Je zároveň i skvělou příležitostí pro startupy. Své štěstí a připravenost zkoušejí i české mladé firmy – prohlédněte si s námi, jak jim to jde.

Na CES odjely 4 startupy sponzorované částečně CzechInvestem. Každého z nich jsme se zeptali na pár otázek ohledně jejich cesty a CESu jako takového.

Prvním z projektů je Pixbuf digitální platforma pro sdílení fotografií a analytický nástroj pro fotografy, který vzniká v Česku pod rukama autora Filipa Molčana.

usertech-banner-do-clanku

Popište svůj projekt

Pixbuf je platforma pro sdílení, prodej a analýzu fotografií. Umožňuje snadno fotografie sdílet na nejdůležitější sociální sítě a fotografické služby a fotografům tak pomoci k tomu, aby byly jejich fotografie vidět. V době, kdy každý měsíc vzniká několik fotografických služeb je Pixbuf jakýmsi „fotografickým hubem“, který zajistí automaticky distribuci na ta správná místa – ať už jde pouze o sdílení fotografií, jejich prodej nebo analýzu.

Co doufáte, že si z CESu odvezete?

V tuto chvíli především hledám partnery pro spolupráci z oblasti různých fotografických služeb a startupů. Několik zajímavých kontaktů se mi z CESu získat podařilo a po konferenci mám již domluveno několik schůzek. Pokud se podaří domluvit spolupráci alespoň s jedním velkým hráčem, budu spokojen.

Jaké byly vaše přípravy na CES, kolik dosáhla celková investice do cesty?

Stále se soustředíme především na samotný produkt, takže přípravy byly hlavně tímto směrem – doladění produktu a marketingových materiálů. Náklady na celou cestu (tedy nejen CES, ale i následující jednání v Kalifornii) odhadujeme na 60-100 tisíc Kč.

Co vás na CESu zatím nejvíce zaujalo?

Znám jako vystavovatel pouze sousední stánky, na procházení veletrhu bohužel nezbývá čas :-)


Prohlédněte si i další startupy z Česka na veletrhu – třeba Oscar Senior, který přivede vaše prarodiče do digitálního prostředí. Nebo si s námi projděte akci zážitek po zážitku.

Článek připravujeme ve spolupráci s Usertechem. Českou digitální agenturou, která funguje jako stroj na startupy. Projekt vznikl v roce 2009 a mimo Prahy působí také v čínském Šen-čenu. Od roku 2012 společnost roste o 400 procent ročně. Má 70 zaměstnanců, před víc než rokem otevřela pobočku v New Yorku a získala si i v USA pozornost díky zkušenostem s kompletním zakládáním startupů.

Diskuze k článku