Příručka marketéra: Heureka – jak za 11 minut dodat šťávu inzerci s produkty roku

heureka

Neojblíbenější, nejprodávanější, nejžádanější – takové je zboží oceněné Heurekou jako Produkt roku. Vybrané položky se následující rok mohou pyšnit banerem produkt roku. Jak takovou informaci dostat i na jiné srovnávače nebo přímo do vašeho e-shopu? Ukážeme vám, jak na to!

Nedávno Heureka vyhlásila výsledky pro Produkt roku 2016. Výsledky jsou dostupné na webu a taky jako přehledné a snadno použitelné tabulky na stránce ke stažení.

Nyní tak máte v rukou seznam nejpopulárnějších výrobků v jednotlivých kategoriích podle zájmu spotřebitelů. Využijte to ve své inzerci napříč různými kanály, ať se jedná o zbožáky, PPC reklamy nebo Facebook DPA.

Stačí si zvolit, jestli chcete jít pomalejší nebo rychlejší cestou. Na té pomalejší ručně porovnáte výsledky s vašim sortimentem a vyřešíte každý produkt jednotlivě.

Nebo to vezmete šmahem a přizvete na pomoc aplikaci Data Owl.

K celému postupu si můžete prohlédnout video tutorial: 

 

Produkty z mého sortimentu

Začnu obecným základem bez rozlišení, kterému inzertnímu kanálu se budete věnovat. Stačí si ve Store zapnout aplikaci Data Owl.

Nový element, který se vám nyní bude hodit, je adresa produktového detailu (vašich produktů) na Heurece H_HEUREKA_URL_1.

do1

Data Owl – výběr elementu s adresou produktu na Heurece.

Vyberte jej a nastavení uložte. Toto následně udělejte pro všechny exporty, kde chcete Produkty roku řešit. (Pokud jste aplikaci poprvé nastavili, může to několik hodin trvat, než se stáhnou poprvé data a napárují se.)

Nyní přejděte z aplikace přímo na stránku Produkty konkrétního exportu (v Mergadu).

Vytvořte výběr produktů pomocí podmínky “Je obsažen ve výčtu” a nového elementu H_HEUREKA_URL_1 vytvořeného aplikací Data Owl.

Do pole pro podmínku zkopírujte/vložte URL adresy produktových detailů ze staženého souboru s Produkty roku. Ještě vyberte volbu, že se má vyhledání uplatnit na výstupní data.

do2

Ukázka ze souboru s výsledky Produkt roku 2016.

do3

Mergado – ukázka vytvoření výběru s adresami produktů roku.

Mergado vám vrátí jako výsledek produkty, které jsou produkty roku a zároveň je máte v nabídce. Navíc pokud do sortimentu přidáte nový produkt, rovnou se vám automaticky zařadí mezi Produkty roku (pokud tam patří). Žádné ruční kontroly netřeba.

Teď muže začít ta zábavnější část.

Prodejte Produkty roku!

Produkty, které nyní máte, podpořte na všech kanálech, kde využíváte produktové kampaně. V Skliku nebo AdWords například přidáte do textu inzerátu, že jde o Produkt roku, přitlačíte na cenu prokliku… Stačí si do elementu CUSTOM_LABEL přidat poznámku, že jde o Produkty roku. V PPChitu už si je jen podle něj vyfiltrujete.

Ve vyhledávačích zboží si zkontrolujete jestli máte nastaven dostatečný bidding, ať se v kartách žádaných produktů nekrčíte někde na dně seznamu e-shopů po rozkliknutí odkazu pro zobrazení dalších e-shopů. Doplňte dárek (<GIFT>), parametr distribuce atd.

Můžete také využít předchystané “odznáčky” pro označení produktů přímo na e-shopu nebo v inzerci např. dynamickém remarketingu na Facebooku.

Jak doplnit odznáček Produkt roku do obrázků pro dynamický remarketing na Facebooku

Kombinací výběru vytvořeného výše, aplikace Feed Image Editor a odznáčků nachystaných Heurekou to bude otázka 5 minut ;)

Postup:

1. V aplikaci Feed Image Editor vytvořte novou šablonu.

2. Vyberte výběr s Produkty roku.

3. Zvolte formát obrázku, který v inzerci používáte.

4. Použijte typ tvaru “Přidat vlastní” a nahrajte stažený odznáček.

5. Uložte šablonu.

6. Podle vaší pritority pro toto sdělení přetáhněte šablonu na správné místo v seznamu šablon (čím výše, tím větší priorita).

Pokud chcete urychlit zobrazování nových obrázků, přegenerujte feed na stránce Nastavení v Mergadu, a po přegenerování v produktovém katalogu na Facebooku nechte feed stáhnout (mimo nastavený čas).

do4

Tip: Produkty si můžete rozdělit na vítěze a finalisty, postup je potom obdobný.

S aplikacemi Data Owl i Feed Image Editor toho se svou inzercí zvládnete mnohem víc! Vyzkoušet je můžete na 10 dní zdarma na www.store.mergado.com, s dotazy se obracejte na Reglendo nebo přímo na Jirku. Další tipy a vychytávky na vylepšení inzerce najdete na Mergado blogu nebo blogu Feed Image Editoru

Diskuze k článku