Příručka marketéra: Case study Firma na zážitky – jak jednoduše změnit nástroj pro e-mailing?

Ecomail-banner-firmanazazitky

V minulých článcích jste se mohli dozvědět základní informace o e-mail marketingu, jak si rozšířit databázi kontaktů a na co nezapomínat při tvorbě newsletteru. Věříme, že vás nové informace motivovaly ke zlepšení vašeho e-mailingu. Pokud dokonce zvažujete přechod k jinému řešení, podívejte se, jak jednoduchá migrace může být.

Allegria – Firma na zážitky je jedna z nejúspěšnějších českých firem nabízející originální zážitky na míru. Vedení se rozhodlo vybrat nový e-mailingový nástroj. Změna systému mohla omezit fungování zaběhnutých procesů a co horšího – narušit komunikaci a vztahy se zákazníky. Přechod k platformě Ecomail.cz však proběhl hladce a obešel se bez významných komplikací. V této případové studii jsme nastínili celý proces přechodu k novému řešení.

 

Case study FNZ

Diskuze k článku