Příručka marketéra: Case study Marimex.cz – open rate automatických e-mail kampaní dosahuje až 72 %

V předešlých článcích jsme se věnovali tomu, proč to rozhodně nemáte vzdávat s e-mailingem a jak je tento způsob komunikace ve vašem online marketingovém mixu klíčový. Tedy pokud je opravdu efektivní. Jak toho docílit, si teď ukážeme na konkrétním příkladu společnosti Marimex.cz.

Česká společnost specializující se na zboží a služby v oblasti bazénové a relaxační techniky využívala pro e-mailing zahraniční nástroj Mailchimp, který byl pro občasné rozesílky dostačující. Postupem času si však vedení uvědomilo, že tento nástroj není dlouhodobě efektivní a v létě 2015 vybralo řešení od Ecomail.cz.

Marimex ocenil osobní přístup a podporu v českém jazyce, která byla užitečná především na začátku spolupráce, kdy bylo potřeba správě propojit obě řešení. Ecomail doporučil nastavit frekvenci pravidelných rozesílek na 2x týdně, segmentovat databázi kontaktů a sbírat kontakty pomocí formulářů na webu a Facebooku. Velkým přínosem bylo zavedení welcome series a automatické kampaně „opuštěný košík“. Celkový podíl e-mailingu na obratu vzrostl na 9 %. 

 

Ecomail Case study Marimex (1)

 

 

Diskuze k článku