Virtuální realita jako nástroj propagace

Snahu zaujmout zákazníky obyčejnou reklamní propiskou nebo klíčenkou lze přirovnat ke střílení slepými náboji. Lidé touží po zábavě a reagují na podněty, které jsou skutečně nové a originální. Proto se postupně mění i forma reklamních dárků, které začínají mít přesah do online světa.

Jedním z takových reklamních dárků jsou 3D brýle pro virtuální realitu. V současné době má mobilní telefon téměř každý a dávno jej nevyužíváme pouze ke komunikaci, k níž byl původně určen. Díky neustále se vyvíjejícím technologiím se z telefonů stávají víceúčelová zařízení, která dělají náš život zábavnější a jednodušší. Nejnovějším fenoménem se stává virtuální realita.

Virtuální realita

Ačkoliv se zpřístupnila širší veřejnosti teprve nedávno, zájem o virtuální realitu se rozvíjí velice rychle. Rostoucímu zájmu významně pomohl také nový produkt Google Cardboard. Jedná se o nízkonákladovou verzi brýlí pro prohlížení virtuální reality. Jsou kompatibilní s operačními systémy Android a iOS a díky tomu, že jsou vyrobeny z kartonu, jsou cenově dostupné pro široké publikum. Běžná cena na trhu se pohybuje v rozmezí od 100 do 250 Kč.

3d-bryle-pavouk-768x352

Virtuální 3D brýle, revoluční reklamní dárek

Vzhledem k rostoucí poptávce běžných spotřebitelů po brýlích pro virtuální realitu představuje tento produkt velký marketingový potenciál. Brýle se dají využít jako hodnotný reklamní dárek, který může ve spojení s vaší vlastní virtuální aplikací (videem) aspirovat na nejefektivnější marketingový nástroj roku.

  • Možnost individualizace brýlí:

Kartonové brýle pro virtuální realitu lze potisknout po celé jejich ploše, což je výhodou v případě, že se potřebujete odlišit od konkurence a chcete šířit svůj brand.

  • Vlastní virtuální video:
    Vytvoříte-li si vlastní zajímavý virtuální film, který bude obsahovat propagační prvky Vašich produktů, služeb či firmy, získáte nástroj lepší než je online reklama.

Kartonové 3D brýle pro virtuální realitu nabízí například společnost Silic Média, která se specializuje na výrobu a prodej reklamních předmětů.

Využití v praxi

Virtuální 3D brýle najdou využití v mnoha oborech podnikání. Veliký úspěch mohou mít například v oblasti prodeje nemovitostí – spolu s chytrou aplikací si mohou klienti procházet nabízenou nemovitost reálně, téměř jako při standardní prohlídce bytu či domu. Dále mohou mít virtuální 3D brýle úspěch v cestovním ruchu (např. virtuální prohlídka památek), architektuře, nebo v průmyslových oborech.

Chcete se dozvědět bližší informace? Navštivte webové stránky specialistů na reklamní předměty www.silicmedia.cz.

Diskuze k článku