Ruský Mail.ru se chystá do světa po značkou My.com

Podle svého šéfa Dmitry Grishina první, čím má obchodní skupina Mail.ru Group (dříve Digital Sky Technologies) šanci obecenstvo jiných zemí oslovit, jsou hry. Těch již nyní skupina má na svém kontě několik, mezi nimi Allods Online, Perfect World a Lord of the Rings Online. Protože značka Mail.ru není pro expanzi mimo ruský svět vhodná, zvolila skupina lepší My.com.

V Rusku jde spolu s Yandexem o největší skupinu zaměřenou na podnikání na internetu. E-mailového klienta Mail.ru prý využívá kolem 90 procent místní online populace, kromě toho společnosti patří sociální sítě Odnoklassniki a Moi Mir a instant messengery Mail.ru Agent a ICQ. Podíl ale skupina i v amerických společnostech, za zmínku stojí 1,17 procenta akcií ve společnosti Zynga, 0,75 procenta ve Facebooku a 4,12 procenta Grouponu.

Podle TheNextWeb nyní Mail.ru pracuje na lokalizaci a přizpůsobení svých služeb pro neruské publikum. V Rusku se kromě nastíněných aktivit mail.ru věnuje ještě například blogování či hostování obrázků, videa a souborů, provozuje sociální vyhledávač a Q&A službu Otvet.

Via Reut, TNW