Infografika: Jak a proč pečovat o zákazníka na sociálních sítích

Kolik stojí špatná zákaznická péče? Britské firmy podle jednoho měření vyjde ročně na 12 miliard britských liber To není úplně málo, a ukazuje to, že péče o zákazníky rozhodně je velmi důležitou oblastí, kterou není radno zanedbávat.

Infografika od Sentiment Metrics je v tomto ohledu skvělým zdrojem informací, které se váží k zákaznické péči přes sociální média. Jak jsme nedávno psali, uživatelé očekávají od komunikace společností na sociálních médiích především rychlost. A to i přesto, že tomu nenahrává panující situace, kdy jen zlomek společností reaguje na všechny dotazy a dostatečně rychle.

Infografika se tématem sociální zákaznické péče zabývá velmi obšírně. Obsahuje návod, jak v 10 krocích zorganizovat efektivní zákaznickou péči přes sociální média. Kromě něj ale nabízí i několik statistik, poukazujících na to, proč má smysl se tímto tématem zabývat. Pokud tedy kvalita zákaznické péče je to, s čím se vaše společnost v současnosti potýká, tenhle zdroj informací vám rozhodně přijde vhod.

Via SB