Twitter představil nástroje pro sledování návštěvnosti

Twitter představil nástroj včera na letošním TechCrunch Disruptu ústy April Underwood, ředitelky pro web bussiness development. Nástroj by měl majitelům webů umožnit získat detailní informace o tom, kolik ze 100 milionů prokliků, které Twitter zařizuje vydavatelům napříč internetem každý den, připadá právě na jejich web. Analytický nástroj bude schopný sledovat tweety z jakýchkoliv zdrojů, jak z domovského webu Twitteru, tak z mobilních aplikací i z kteréhokoliv ze 3 milionů tlačítek Tweet umístěných vydavateli na jejich stránkách.

V nástroji vydavatel uvidí, kolik tweetů celkem odkazuje na jeho web, kolik celkově přinesly tyto tweety prokliků a také kolik jich pochází z tlačítka Tweet. Bude možné zjistit proklikovost individuálních tweetů denně, týdně a měsíčně, analytický nástroj bude obsahovat i stream všech tweetů s odkazem na daný web. Na tyto tweety bude dokonce přímo z nástroje možné odpovídat nebo je retweetovat dál.

Vydavatel uvidí i nejúspěšnější odkazy a opět si může nastavit, zda za období jediného dne, týdne či za celý měsíc. Kromě celé domény nebo i několika domén může sledovat aktivitu pro jednotlivé subdomény, které si v nástroji nastaví. Veškeré funkce budou přístupné přes API, takže je tvůrci analytických nástrojů budou moci do svých produktů zakomponovat. Prozatím se vše testuje s vybranými vydavateli, Twitter nástroj hodlá vydat co nejdříve to bude možné.

Via TC