Seminář na téma měření sociálních médií již zítra

Seminář se bude mimo jiného věnovat způsobu, jak měření sociálních médií vůbec uchopit. Jaké stanovit cíle, jak zvolit kanál, kterými jich můžeme docílit, jaké používat KPI, jak měřit návratnost vložených prostředků, jaké metriky lze propojovat s dalšími, obecně užívanými metrikami v marketingu, reklamě a e-commerce. Řečníci nás také seznámí s požadavky na techniku a lidské zdroje, které je potřeba zajistit, aby analytické nástroje dodávaly skutečně relevantní výsledky a výstupy bylo možné dále aplikovat na podobu webu, marketing, business procesy a případně i produkt.

Na akci vystoupí například Josef Šlerka, který se svým týmem vytvořil sociálně-mediální monitorovací nástroj Ataxo Social Insider a dlouhodobě se věnuje problematice sentimentu. Martin Petrášek z eMerite se podělí o pohled společnosti, která se dlouhodobě věnuje e-marketingovým analýzám, a kromě monitoringu sociálních sítí analyzuje obsah a dopad on-line diskusí, sleduje pohyb uživatele a na jeho základě doporučuje architekturu a skladbu webů. Alena Oswaldová z Telefónica O2 pak promluví o praktických zkušenostech s monitoringem sociálních sítí z pozice klienta a jak ho využít pro lepší komunikaci.

Chybět ani tentokrát nebude možnost zúčastnit se spolu s námi afterparty v Repete na adrese Rybná 17.