Rohlik.cz i Kolonial.cz se rozpínají po Česku

Internetovým obchodům s potravinami a drogerií se v Česku daří. Rohlik.cz Tomáše Čupra, který již dříve oznámil záměr nabídnout letos své služby v městech nad 30 tisíc obyvatel, se v květnu rozšíří do Plzně, následovat bude Hradec Králové a Pardubice. Kolonial.cz, který řídí Petr Vyhnálek, zas ohlásil rozšíření rozvozu do Mladé Boleslavi, Chrudimi, Pardubic a Hradce Králové.

Podle dat, které firmy prezentují, to vypadá tak, že kdo jednou nákup potravin na internetu vyzkoušel, byl spokojen a nakupuje dál, a to prakticky každý měsíc. Už v prosinci si Kolonial.cz pochvaloval, že zákazníci e-shopů s potravinami utrácejí čím dál tím víc: „Jedná se o velmi zajímavý trend. Zákazníci Kolonial.cz již půl roku od spuštění nakupují zboží v průměrné hodnotě, která je několikanásobně vyšší než v případě kamenných prodejen,” uvedl ředitel Kolonial.cz Petr Vyhnálek.

Rohlik.cz zas díky rostoucímu zájmu zákazníků rozšířil vozový park, který aktuálně čítá stovku aut. Denně v Praze a v Brně vyřídí okolo 2000 objednávek. Oproti kamenným obchodům chce obchod vsadit na personalizaci slev. Zákazníci si sami určí, které zboží chtějí kupovat za akční cenu. V rámci novinky nazvané Vyber si své slevy si mohou Rohlik.cz sami vybrat až 5 produktů, které chtějí nakupovat za dlouhodobě garantovanou akční cenu.

Rohlik.cz

„Kamenné supermarkety jsou dlouhodobě uvězněné ve slevové pasti, ze které neznají cestu. S Rohlik.cz neuděláme stejnou chybu. Každý zákazník je jiný, proto chceme do budoucna nabízet jen personalizované slevy. V tom, že je můžeme poskytnout, spočívá ohromná výhoda internetu proti kamenným obchodům, které tuto možnost nemají nebo s ní neumí pracovat,” slibuje si zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.

Diskuze k článku