Old Spice Guy vyhrál cenu Emmy

Cena za výjimečný reklamní spot The Man Your Man Could Smell Like agentuře Wieden & Kennedy bezesporu náleží. Jejich nápad s Old Spice Guyem během několika dní obletěl celý svět a i několik navazujících spotů si velmi rychle získalo statisíce shlédnutí na Youtube.

V tuto chvíli je celkové množství shlédnutí všech Youtube videí s Old Spice Guyem na neuvěřitelném čísle 135 milionů, z čehož 18 milionů připadá na vítězný první klip. Kromě obrovského zájmu veřejnosti a médií nicméně kampaň přinesla i znatelné zvýšení prodeje.

Přestože samotné vystoupení Isaiah Mustafy byla bomba, ocenění logicky směřuje na poličku kreativních mozků v pozadí celého projektu, tedy do portlandské kanceláře Wiener & Kennedy. Stejný tým slaví úspěch již podruhé v řadě, loni triumfovala jejich reklama na Coca-Colu s názvem Heist.

A jaký osud čeká populárního Isaiah Mustafu? Herce, který ve spotu určeném dceři Hayley sám o sobě vtipkoval, že nemá žádnou budoucnost, čeká natáčení dvou filmových rolí a objeví se i v seriálu Chuck z produkce televize NBC. Chcete-li se s Isaiah Mustafou znovu zasmát, náš výběr deseti nejlepších spotů s Old Spice Guyem najdete zde.

Via Mashable