Nové mobilní AdWords mají lokální rozšíření přes Google Maps

Lokální cílení mobilních AdWords je možné zhruba od ledna a jejich cílem je nejen zaujmout spotřebitelovu pozornost, ale také mu poskytnout informace o produktech a službách dostupných v jeho nejbližším okolí. Právě v lednu byla spuštěna funkce Click-to-call, díky které zákazníci mohou jediným kliknutím do inzerovaného obchodu zavolat.

K té nyní přibylo zobrazení na Google Maps, které si u lokálně cílených reklam může uživatel rozbalit kliknutím na ikonku. Jedná se přitom o funkci neplacenou – za pouhé rozbalení mapy inzerent nic neplatí, zůstává systém placení za proklik na webovou stránku a využití funkce Click-to-call. Inzerent tak má možnost získat trochu inzerce zdarma, to v případě, že zákazník rozbalí mapu, podle ní se zorientuje a do obchodu dorazí, aniž by provedl některou z placených akcí.

Součástí zobrazení na Google Maps je i možnost získat směrovací instrukce, jak se do obchodu dostat.

Via TNW, GMAB