Móda a technologie spolu v Česku podruhé: Konference FashionTech ukáže, jak je spojit

Chcete vědět, jaké příští vychytávky ze světa fantazie budete nosit na sobě a ovládat jimi telefon, měřit svůj tep, nebo přes ně třeba posílat data doktorům, zaměstnancům, nebo partnerovi? Nebo proč se móda prostě musí řešit na internetu? Už podruhé budete mít příležitost. V rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Week se 31. srpna v prostorách Node5 v Praze uskuteční konference #FashionTechCZ. Konference, která propojuje svět módy, technologií a byznysu.

“Chceme ukázat, že propast mezi módou a technologiemi je pouze v našich hlavách. Světové značky jako Rebecca Minkoff nebo Burberry jsou skvělým příkladem, jak významnou roli hrají sociální média, nositelné technologie nebo data pro prezentaci značky a její rozvoj,” vysvětluje jeden z organizátorů akce Honza Páv.

minulé vydání konference mělo úspěch. Předvedla se začínající horká želízka z tuzemska: chytrý šperk Saphirio nebo módu a aplikaci spojující SizeID. Teď se na nositelné technologie řečníci podívají víc ze strany designu.

fashiontechcz

V pěti blocích se FashionTech dotkne tématu sociálních sítí a narůstajícího vlivu YouTuberů, představí ve spolupráci s časopisem InStyle úspěšné české návrháře i pohled do čísel velkých módních hráčů, jako je Baťa nebo Burberry. Přední čeští odborníci ukáží marketingové trendy v retailu a ZOOT poprvé uvede FashionReport.cz – exkluzivní výzkum o tom, jak Češi vnímají design. Řeč bude samozřejmě i o módních technologických start-upech, wearables, nebo 3D tisku.

MBPFW na akci navíc představí významného hosta – zakladatelku a kreativní ředitelku Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, redaktorku Style.com a ambasadorku východoevropských mladých talentů Dariu Shapovalovou. Ta do České republiky přijede poprvé.

„Naším cílem je do budoucna tvorbu českých designérů vidět nejen na MBPFW, ale i světových veletrzích, ve významných obchodech a médiích s myšlenkou na profitabilitu, inovaci a udržitelnost,” představuje vizi organizátorka Pavlína Louženská.

Vstupenky je možné zakoupit přes Eventbrite.

#FashionTechCZ je oficiální akce Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Konferenci podpořili časopis Instyle a portál Tyinternety.cz, agentura Nielsen Admosphere, největší online obchod s módou ZOOT a inovativní americká značka brýlí Oakley. Akci produkčně a dramaturgicky zaštiťují agentury Fenek a Lovebrand.

Diskuze k článku