Konference WebTop100: Co z digitálního marketingu je nejlepší pro váš byznys?

Digitální marketing, webový design, podnikání na internetu, provozování e-shopů. To jsou hlavní témata letošního, již 14. ročníku konference WebTop100, konajícího se v Praze v listopadu.

Více než třicet odborníků odpoví mimo jiné na otázky, jak propojit sociální a transakční data, jak začít s automatizací práce v online marketingu, jak využít změny v chování spotřebitelů, nebo jak uvažuje marketér, který myslí hlavně na zákazníka.

Konkrétně vystoupí vedle jiných:

  • s tématem Videoobsah online – za víc práce… čím dál tím víc muziky Jan Jirsa ze společnosti LEGO;
  • Customer Top Tasks představí Gerry McGovern z Customer Carewords;
  • Linda Hlaváčová ze Slevomat.cz vysvětlí, že věrného zákazníka si musíme zasloužit;
  • Tereza RoučkováDanone ukáže, že databáze uživatelů není jen adresář kontaktů;
  • díky Jakubovi ProvazníkoviAITOM Digital zjistíte, jak nevyhodit čas a peníze při redesignu webu;
  • a že generování profitu v online je otázka rozhodnutí vysvětlí Martin PtáčekCross Masters.

Celý program naleznete zde. Konference se bude konat 11. listopadu v Kongresovém centru U Hájků v Praze. Základní cena lístku je 4 950 Kč bez DPH. Zlevněné a vstupy zdarma k dispozici mají členové Tuesday Business Network a Platinum členy WebTop100.

Diskuze k článku