Internet Effectiveness Awards 2010 posouvá uzávěrku. Nejvíce je letos inovací

Mezi inovacemi se letos poprvé výrazněji objevil mobilní marketing. Úspěšně do něj v uplynulém roce investovaly např. značky Nokia, Fanta či sušenky 3Bit. Zajímavostí např. je, že si hru nebo tapetu Fanty stáhlo v minulém roce do svého mobilu přes 200 000 lidí.

Firmy stále investují do kvalitních prodejních portálů a převádějí své služby na internet. O 37 % např. vzrostly prodeje jízdních dokladů Českých drah na internetu.

Uplynulý rok také ukázal, jak úspěšný je individuální personalizovaný přístup v marketingové komunikaci a detailní
analýza zákaznických dat. Společnost Tipsport např. využila detailní znalosti každého sázkaře a při ZOH ve Vancouveru jim speciálním e mailingem nabídla téma odpovídají přesně jejich vzorci chování. Společnost tak navýšila obrat sázek o 79 milionů korun.

Novinkou uplynulého roku jsou také první nástroje na získávání lokálních statistických dat ze sociální sítě Facebook.

Při investicích do Facebook marketingu firmy čím dál častěji vyhodnocují reálnou hodnotu svých investic. Přihlášená řešení do soutěže IEA ukazují, že je potřeba dobrý nápad i styl komunikace, aby marketing přeměnil fanoušky na konkrétní obchodní úspěch.

Zdroj: TZ