Infografika: Co kdyby sociální sítě byly zvířata?

Facebook tak v infografice PRWebu dostal podobu tučňáka, zatímco Twitter, druhá nejpopulárnější sociální síť marketérů, byl připodobněn k mravenci. K opicím, člověku nejbližšímu tvoru a nejchytřejšímu zvířeti na planetě, bylo přirovnáno YouTube, a obrys lva, pomyslného krále savan, získala sociální síť LinkedIn. Tím to ale zdaleka nekončí, protože do infografiky se dostaly i další sítě, například Google+, Digg či Reddit, a i tyto samozřejmě své symbolické zvíře obdržely.

Infografika se snaží stručným a přehledným způsobem zvýraznit u každé sociální sítě jednu její nejpodstatnější statistiku, vyzdvihnout jednu její velkou výhodu a také upozornit na jeden její velký zádrhel, se kterým marketér musí počítat, chce-li dosáhnout úspěchu. Je sice patrné, že zvířata byla u každé sítě volena podle těchto třech ukazatelů, přesto vám ale možná čas od času zůstane rozum stát, jak autory zrovna to které zvíře napadlo.

Infografika sociální sítě jako zvířata

Via ST