IIK MKTI vyhlašuje na Grand Prix 2017 cenu C-levelu pro inspirativní osobnosti

Institut interní komunikace a Marketingový institut pořádá již sedmý ročník soutěže Grand Prix, kde se potkávají projekty z interní komunikace a nově také z marketingu a obchodu. V letošním ročníku se pořadatelé rozhodli zaměřit na problémy, s nimiž se firmy aktuálně potýkají a na způsoby jejich řešení. Zároveň bude letos vyhlášeno speciální ocenění v kategorii Cena C-levelu.

Cílem soutěže Grand Prix je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe, dát firmám možnost prezentovat svoji odbornost a získat na svoji práci zpětnou vazbu. Celkem se soutěží ve čtyřech kategoriích a jedné speciální:

  • Kategorie Nástroj – využití (netradiční/široké/nové) nějakého nástroje pro řešení problému s jasným přínosem.
  • Kategorie Projekt – jednorázové a krátkodobé koncepce i kampaně se splněním cíle do 6 měsíců. Jedná se o taktická řešení se zajímavým přístupem, která pomohla vyřešit nějaký firemní problém.
  • Kategorie Strategie – komplexní dlouhodobé projekty, které mají systémový charakter. Strategie jsou založeny na koncepční změně v procesech, chování zaměstnanců nebo klientů. Doba trvání projektu je přitom nad 6 měsíců.
  • Kategorie Napříč společností – projekt nebo strategie, která vyřešila komplexní problém, který byl uvnitř, ale i vně společnosti. Problém obchodu, marketingu, ale i interních procesů či komunikace současně.

Kdo se může účastnit?

Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, případně i o jednotlivce a to bez ohledu na členství v Marketingovém institutu či Institutu interní komunikace. V soutěži nerozhoduje velikost či značka firmy – v případě kvalitního řešení může jít o zajímavou možnost, jak se v případě malé firmy dostat do povědomí odborné veřejnosti a oslovit tak potenciální zákazníky.

Speciální kategorie: Cena C-levelu

Ocenění pro osobnost, jehož/jejíž práce je natolik inspirativní a zajímavá, že stojí za to, aby se o něm v okolí vědělo. Přihlaste své kolegy, kteří si to zaslouží! Cena C-levelu je osvobozena od všech poplatků. V této kategorii bude vyhlášena jednak hlavní cena, kde o vítězi rozhodné odborná porota a dále cena veřejnosti na základě hlasování na internetu.

O ceně veřejnosti pro osobnost C-levelu tedy můžete ve svém hlasování rozhodnout i vy, stačí si vybrat z níže uvedené finálové desítky v tomto formuláři.

Slavnostní vyhlášení celé soutěže včetně ostatních kategorií proběhne 6. září v prostorách Slovanského domu, registrovat se můžete zde.

Finálová desítka osobností C-levelu na základě hlasování poroty:

Tomáš Čupr – Zakladatel Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz

Velký vizionář a úspěšný podnikatel, který se v každém ze svých projektů snažil dodat tak skvělé řešení, že si vytvoří svůj vlastní segment – to se mu povedlo. Stojí tedy za velmi spěšnými projekty, jako jsou Slevomat, DámeJídlo nebo Rohlík.cz.

Zdeněk Doboš – Marketingový ředitel Modré Pyramidy

Šéf změny a obchodní strategie tradiční značky, která se pod jeho vedením stala z čistě stavební spořitelny komplexním Rádcem na finance – ovšem nejednalo se jen o proklamaci, jako jinde na trhu – změny a poskytovaný plnohodnotný servis vedly k výraznému nárůstu tržních podílů (V oblasti poskytnutých úvěrů na bydlení stavebních spořitelen ze 14% tržního podílu (4. pozice) v roce 2015 na 23 % v roce 2017 (2. pozice).

Jan Janák – Zakladatel CrosssCafe

Autor konceptu kaváren CrossCafe – dnes již silná značka s cca 300 zaměstnanci a franchisanty, kteří spolupracují jako velká parta. Angažuje se v řadě CSR aktivit – veřejná sbírka na nové zvony katedrály sv. Bartoloměje v Plzni (nejúspěšnější veřejná sbírka roku 2015) + architektonická soutěže Dvě věže. Je to vizionář, inspirativní a cílevědomá osobnost.

Grant McKenzie – Marketing Director Plzeňský Prazdroj

Velmi inspirativní osobnost, velmi uznávaný šéf, ale i manažer a marketér, díky kterému se společnost řadí mezi nejlepší a nejsilnější značky u nás. Má za sebou řadu velmi zajímavých projektů, za mnohé jmenujme vývoj, rozjezd a získání předního podílu s produktem Birell.

Antonín Parma – Ředitel neziskové organizace Meltingpot

Dlouholetý šéf velmi úspěšné společnosti pořádající nevětší konference u nás, jenž měl dostatek odvahy na to, aby se pustil do nového formátu v rámci Colours of Ostrava, který se i díky tomu stal nejúspěšnějším v historii. Inspirativní, otevřený a milý člověk.

Martin Pejša – CEO Creative Dock

Jeho firma pomáhá velkým firmám zavádět inovace, ale i jim ukazuje, jak a proč se to vlastně má dělat. Je velký vizionář, který ve svém podnikání chce měnit svět. Rozjel a nebo rozjíždí velmi pestrou řadu projektů od Zonky (které úspěšně předal zadavateli) přes podporu sdílené ekonomiky až po řešení konkrétních problémů menších cílových skupin.

Roman Petr – CEO Copy General

Majitel a hlavní architekt rozvoje společnosti Copy General, kterou vybudoval od jedné malé prodejny až po společnost s ročním obratem 600 milionů. Velký vizionář, skromný a příjemný člověk.

Jakub Petřina – Head of Marketing Air Bank

Marketing Air Bank je z větší části jeho „dítě“. Vizionář, člověk který tlačí na rozvoj všeho kolem sebe – od lidí, přes produkty až po značky, hledá a pojmenovává skutečný smysl věcí a nebojí se jít do nových a nevyzkoumaných oblastí.

Výsledky předchozích ročníků Grand Prix si můžete prohlédnout zde.

Diskuze k článku