Do aplikací na Facebooku se vrací virtuální odměny za reklamu

Tato možnost byla dříve ve všech aplikacích, nabídky nicméně často byly neprůhledné či uživatele zcela otevřeně podváděly. Po aféře, kterou před dvěma lety kolem jejich existence rozpoutal tehdejší šéf TechCrunche Michael Arrington, je Facebook na čas zcela stáhl. Později byly obnoveny alespoň nabídky, za něž uživatelé mohou získat Facebook Credits. Možnost monetizovat i nabídkami odměňujícími měnou specifickou pro jednotlivou hru se znovu objevila až tento týden v pátek.

Nabídky poslouží jako monetizační nástroj především u těch uživatelů, kteří mají o virtuální měnu zájem, ale nemohou či nechtějí ji kupovat za peníze. Tvůrci her budou moci do svých dítek implementovat buď dřívější nabídky odměňované pomocí Facebook Credits, nové nabídky odměňované jejich vlastní virtuální měnou nebo obě varianty.

Via FB