Czech Internet Forum: Nejen inspirace ze světa influencerů, případovky, rady a tipy od zkušených marketérů

Jedna z nejvýznamnějších událostí českého internetu se koná ve čtvrtek 19. října v Národním domě na Vinohradech. Dvanáctý ročník konference Czech Internet Forum slibuje nabitý program. Připraveny jsou marketingové případové studie, neotřelé pohledy na fungování internetu, návštěva do světa youtuberů, novinky ze světa online médií a mluvit se bude i o umělé inteligenci v komunikaci.

Czceh Internet Forum zahájí Keynote Speaker z Oxfordské univerzity James Williams. Designéři zneužívají našich psychologických slabin, aby naplnili svoje, nikoliv naše cíle. Jak se tomu ubránit? O velice originální pohled na principy fungování internetu se podělí právě James Williams.

„Digitál“ může dnes znamenat v podstatě cokoliv. Důležitá už není otázka, jak ho dělat dobře, ale co je třeba změnit na klasických přístupech v marketingu tak, aby značka stále prosperovala a rostla. Jaký přístup zvolili v McDonald’s ČR, prozradí marketingová ředitelka Ivana Šedivá spolu s Petrem Nešpůrkem z OMD Czech.

Přednášet bude také zkušený marketér Josef Havelka. V Česku založil reklamní agenturu Leo Burnett, stojí např. za kontroverzní reklamou pro Centrum.cz „Bobika“ a při jeho působení v České spořitelně spatřili světlo světa Palečkovi. Aktuálně se mimo jiné zabývá tím, jak marketéři i zákazníci vnímají digitální marketing a během svého vystoupení ukáže, co ve svém průzkumu zjistil.

Jaké nejčastější chyby se objevují při brand buildingu? Na to odpoví Marek Bačo z agentury MediaCom Praha. Vše ukáže na konkrétním příkladu a chybět nebudou ani tipy, jak správně podpořit svoji značku.

Velkým tématem jsou dnes i sociální sítě a tak trochu záhadný svět influencerů. Na Czech Internet Foru budou mít účastníci akce dobrou příležitost nahlédnout do nitra tohoto světa. Průvodkyní bude Kateřina (Lustigová) Saint Germain, která se svým blogem My Cooking Diary vyhrála cenu Food blog roku 2015 i 2016 a stala se Food bloggerkou roku 2016. Aktuálně její příspěvky na Instagramu sleduje přes 100 tisíc lidí. Jak toho dosáhla a proč mají její Instastories takový ohlas, zazní během jejího vystoupení.

Do světa youtuberů nahlédne i Šárka Pálková z iDnes.cz. Půl roku totiž sledovala českou youtuberovou scénu. Díky tomu zmapovala, jaké značky si je platí a kolik se v tomto světě točí peněz.

To nejzajímavější z digitálního světa z úst ostřílených marketérů, mediálních expertů i “tech lidí” je připraveno na 19. října. Registrujte se už dnes, ať máte svá místa jistá.

Diskuze k článku