České digitální agentury mají svůj web i asociaci

Cílem digitální sekce AKA je „zavést standard v oblasti marketingového využívání internetu a digitálních médií, zvyšovat profesionální úroveň digitálních kampaní a zároveň trh edukovat a podporovat jeho rozvoj“. Prvním úspěchem v tomto směru ještě před spuštěním webu digitalniagentury.cz bylo iniciování vzniku odborné digitální poroty v rámci známé soutěže Louskáček. Právě ta v nově rozdělených on-line kategoriích hodnotila weby, sociální sítě, virální kampaně a interaktivní nástroje.

Členy sekce Digitální agentury jsou v tuto chvíli agentury Euro RSCG 4D, GREY Digital, Mather Advertures, McCann Digital, Nydrle Digital, Ogilvy Interactive, Publicis Modem, SYMBIO Digital, Symblaze a Wunderman. Nyní tak má rovných deset členů, je ale otevřena i dalším zájemcům. Hlavním kritériem členství je „kreativní tým, schopnost vytvářet digitální integrovaná řešení, relevantní případové studie a zájem o další rozvoj“.