Americká dvojka LivingSocial má v hledáčku český trh

Informace o facebookových reklamách propagujících domovskou stránku LivingSocial se šíří především po Twitteru. Z angličtiny špatně přeložené reklamy cílené na velká česká města jako je Praha a Ostrava odkazují na domovskou stránku služby, přestože zatím žádné nabídky pro Česko neobsahuje. Těžko říct, co za tímto podivným experimentem stálo, odpovědi na dotaz zaslaný přímo LivingSocial jsme se zatím nedočkali.

Každopádně se v této souvislosti dostal na světlo také starší článek z prosince minulého roku na serveru dcTechSource.com, podle nějž LivingSocial hledá generálního manažera pro Českou republiku. Tento krok má být součástí zahraniční expanze do neanglicky mluvících zemí jako je Německo, Francie, Španělsko či některých států Latinské Ameriky. Tu si server může dovolit zejména díky nedávné investici Amazonu.

Před pár měsíci se obdobně mluvilo i o možném brzkém příchodu Grouponu, který si založil lokální zastoupení v Česku i na Slovensku, byť zatím bez výsledku. Každopádně se určitě vyplatí sledovat Twitter pro další informace a pokud s námi dobří píáristé z LivingSocial naváží kontakt, dozvíte se o tom.