Načítám Akce
  • akce již proběhla.

PR Work: Není mluvčí jako mluvčí

Středa 13. 9. od 09:00 - 13:00

| 2390Kč

Na zářijovém semináři PR Work budeme rozebírat postavení mluvčích pracujících pro různé typy firem i institucí. Svou práci představí mluvčí obří světové potravinářské společnosti, mluvčí internetového obchodníka, který z našeho trhu pronikl do celkem 26 evropských zemí i mluvčí úspěšného televizního kanálu. Zaměří se na každodenní radosti i starosti, které jim jejich funkce přináší a uvedou řadu zajímavých konkrétních zkušeností ze své praxe. Další řečníky představíme co nevidět.

Gabriela Bechynská, Corporate & Governance Affairs, Mondelez
Gabriela Bechynská zastává pozici Corporate & Governance Affairs manažerky amerického výrobce cukrovinek společnosti Mondelez International. Práce tiskové mluvčí patří mezi jednu z aktivit, kterou vykonává. Jaké jsou její zkušenosti s externí komunikací ve velké korporaci? Jak s novináři a médii pracuje? Přinese konkrétní případy z praxe.

Gabriela Bechynská ve společnosti Mondelez působí druhým rokem. Před tím zastávala pozici mluvčí Grantové agentury ČR, organizační jednotky státu zaměřené na financování základního výzkumu. Zkušenosti sbírala v PR agentuře Donath Business & Media, ve které pracovala pro řadu významných společností i značek, mimo jiné zde několik let působila ve funkci externí tiskové mluvčí obchodního řetězce BILLA. Má také rozsáhlou mediální praxi.

Jana Mrákotová, tisková mluvčí TV Prima 
I médium potřebuje svou mluvčí. Jana Mrákotová je dlouholetou mluvčí televize Prima, a kromě budování veřejného obrazu této instituce je jejím denním chlebem také propagace tváří s tímto televizním kanálem spojených. Účastníkům semináře poví také o tom, jak se vyrovnávala s kauzou kulinářského pořadu Prostřeno, který si vzal na paškál známý šprýmař a moderátor Kazma.

Jana Mrákotová se v oboru PR pohybuje již dvacet let, s televizí Prima je spojena už více než devět let. V minulosti pracovala pro řadu reklamních a komunikačních agentur, pro občanské sdružení Onkomaják a propagovala také soutěž krásy Česká Miss. V roli mluvčí pracovala také pro Ministerstvo zdravotnictví ČR a Thomayerovu nemocnice. Spolupracuje také s předním českým manažerem Janem Muhlfeitem.

Patricie Šedivá, PR manažerka a tisková mluvčí Alza.cz
Patricie Šedivá má za sebou dvacetiletou pracovní zkušenost u významného mobilního operátora. Letos na jaře oznámila přestup a začala hájit barvy největšího e-shopu v České republice Alza. Jaké nástrahy v sobě skrývá komunikace internetového obchodu, u kterého nakupuje každý třetí Čech? A co je největší výzva pro tiskovou mluvčí, která po tolika letech změní své působiště?

Patricie Šedivá svou profesní dráhu zahájila ve společnosti T-Mobile, kde od roku 2001 působila v útvaru vnějších vztahů. Měla na starosti kompletní media servis, podílela se na řadě samostatných projektů a věnovala se dobrovolnickým aktivitám – například formou poskytování poradenství v oblasti PR neziskovým organizacím.

Chcete přijít? Stačí se jednoduše přihlásit skze formulář:
http://bit.ly/mluvci

Cena: 1 890 Kč pro členy PR Klubu
2 140 Kč pro členy APRA a ČMS
2 390 Kč pro ostatní zájemce

Details

Date:
Středa 13. 9.
Time:
09:00 - 13:00
Cost:
2390Kč
Website:
https://www.facebook.com/events/867778023375257/
Pořadatel:
PR Klub, o. s.
Website:
http://prklub.cz/

Místo konání

Etnosvět
Legerova 40
Praha 2, Praha 120 00 Česká republika
+ Google Mapa
Phone:
+ 420 226 203 880
Website:
http://etnosvet.cz/

Diskuze k akci