Mall hledá firmy pro partnerský prodej, chce z něj udělat hlavní pilíř své B2B strategie

Mall Group má novou strategii – v oblasti B2B se jako o hlavní pilíř opře o partnerský prodej. Teď ho využívají desítky velkých tuzemských obchodníků, do konce roku to má být stovka s 15procentním podílem na obratu.

Obchod chce přes partnerský prodej nabízet i specializované zboží. Partnery láká na to, že na stránky Mall.cz měsíčně přichází až 500 tisíc unikátních uživatelů. Sám dosáhne na šest evropských trhů a tedy potenciálně až 60 milionů zákazníků.

„Nehledáme obchodníky na krátkodobé zaplnění mezery v portfoliu, ale naopak partnery, kteří nám pomohou strategicky dotvořit celistvost produktové nabídky. Zákazníci u nás chtějí nakupovat i velmi specializovaný sortiment, proto chceme spolupracovat s obchodníky, kteří jsou experti, a zákazníkům dát možnost vyřešit veškeré svoje nákupy online,“ plánuje   Dušan Zábrodský, který je v Mall Group zodpovědný za partnerský prodej a zahraniční pobočky.

Zapojit partnery, tedy od úvodního setkání až po prodej jejich výrobků, má Mallu trvat několik týdnů. Aktuální nabídku produktů i jejich cenu bude mít pod kontrolou vždy partnerský prodejce.

Obchod spustil partnerský prodej v roce 2012, jeho první kategorií byly knihy.

 

Diskuze k článku