Soutěž WebTop100 si získal Vodafone

Nejlepší firemní web má Vodafone. Získal ocenění v soutěži WebTop100, která včera vyhlásila vítěze v celkem 11 oborových žebříčcích, 8 soutěžních kategoriích a 5 speciálních žebříčcích. Podívejte se pro inspiraci na kompletní výsledky, na čem Vodafone na webu ještě pracuje, nebo třeba i na oceněnou e-mailovou kampaň.

Cenu za mobilní web si odnesl Globus, ocenění za nejlepší design získal Aeropartner. „Během posledních let je vidět obrovský posun firem v uvědomění si, že mobilní zařízení jsou stálou součástí digitálního života českého zákazníka. Firmy na to dokázaly zareagovat a dnes se již spíše výjimečně setkáme s weby a digitálními projekty, které tento trend nereflektují. To je razantně jiný stav, než kterého jsme byli svědky před dvěma lety, kdy jsme se v rámci WebTop100 právě na mobilní zařízení začali intenzivněji zaměřovat,“ hodnotí Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, která konferenci a soutěž WebTop100 pořádá.

Že firmy berou weby opravdu vážně, bylo na konferenci vidět na mnoha přednáškách. Třeba případová studie spuštění nového e-shopu Loap předvedla, kolik času dopředu si firma na takový projekt musí vyčlenit.

Spuštění tak velkého webu, jako je ČSOB, taky potřebuje své, ukázal Jan Ambrož, senior content strategist & copywriter…

redesign obsahu csob

Vítěz – Vodafone – na jaře dokončil postupný redesign všech částí webu. Teď se chlubí, že má jako jediný mobilní operátor plně responzivní web, eshop i samoobsluhu. Momentálně pracuje na „UI kit“ a „UX guidelines“, tedy sadách prvků a pravidel pro konzistentní web. Většina stránek už je sladěná a dodržuje pravidla.

vodafone

„Přihlašujeme se každý rok, protože expertní zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. V komentářích od porotců jsme již několikrát našli nové podněty, které jsme později využili při rozvoji webu,“ říká David Fišer, Online Experience & Sales Manager z Vodafonu.

Do soutěže se přihlásilo celkem 225 projektů. Ty hodnotilo 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Pokud Vás digitální marketing zajímá, můžete se pro svou kampaň inspirovat v katalogu nejzajímavějších digitálních řešení letišního roku.

Kompletní výsledky ostatní kategorie Firemní web v roce 2015

  • Žebříček Auto-moto:

o   AUTO JAROV s.r.o. – Operativní leasing (Vlastník: AUTO JAROV s.r.o., Autor: Sassy Group s.r.o.) – www.autanarok.cz

  • Žebříček Banky:

o   Raiffeisen stavební spořitelna a.s. (Vlastník: Raiffeisen stavební spořitelna a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) – www.rsts.cz

  • Žebříček Cestovní ruch:

o   Aeropartner a.s. (Vlastník: Aeropartner a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) – www.aeropartner.cz

  • Žebříček E-shopy:

o   Piccollo spol. s r.o. – LOAP.cz (Vlastník: Piccollo spol. s r.o., Autor: PragueBest, s.r.o.) – www.loap.cz

  • Žebříček Gastronomie:

o   AZ Catering services s.r.o. (Vlastník: AZ Catering services s.r.o., Autor: Beneš & Michl s.r.o.)www.unasplzenchutna.cz

  • Žebříček IT:

o   Minion Interactive s.r.o. (Vlastník: Minion Interactive s.r.o., Autor: Minion Interactive s.r.o.) – www.minion.cz

  • Žebříček Obchod a služby B2B:

o   PPF Real Estate s.r.o. – ArtGen Office Gallery (Vlastník: PPF Real Estate s.r.o., Autor: Giant interactive s.r.o., H1.cz, s.r.o.) – www.artgen.cz

  • Žebříček Obchod a služby B2C:

o   Globus ČR, k.s. (Vlastník: Globus ČR, k.s., Autoři: 2FRESH s.r.o., PragueBest s.r.o.)www.globus.cz

  • Žebříček Pojišťovny:

o   ČSOB Pojišťovna, a.s. (Vlastník: ČSOB Pojišťovna, a.s., Autoři: SYMBIO Digital, s.r.o., Cleverbee solutions, s.r.o.) – www.csobpoj.cz

  • Žebříček Průmysl a energetika:

o   Pražská energetika, a. s. – PREdistribuce (Vlastník: Pražská energetika, a. s., Autor: Pražská energetika, a. s.) – www.predistribuce.cz

  • Žebříček Telekomunikace:

o   Vodafone Czech Republic a.s. (Vlastník: Vodafone Czech Republic a.s., Autor: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.) – www.vodafone.cz

 

  • Ocenění v kategorii Firemní web:

o   Mobilní web roku 2015: Globus – www.globus.cz

o   Nejlepší design roku 2015: Aeropartner – www.aeropartner.cz

o   Nejlepší UX roku 2015: ArtGen Office Gallery – www.artgen.cz

o   Webdeveloper roku 2015: Giant interactive s.r.o.

o   Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2015: Web Vodafone.cz – www.vodafone.cz

 

Výsledky ostatních kategorií v roce 2015

  • Kategorie Nejefektivnější digitální řešení:

o   Tullamore D.E.W. – Den otců (Vlastník: Remy Cointreau s.r.o., Autor: TL5 Digital s.r.o.)

  • Kategorie Digitální reklamní kampaň:

o   Vypečte svého operátora! (Vlastník: SAZKA a.s., Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.)

  • Kategorie Facebook aplikace roku:

o   První místo nebylo uděleno*

  • Kategorie Firemní stránka na sociálních sítích:

o   Jägermeister CZ – Facebook (Vlastník: Remy Cointreau s.r.o., Autor: TL5 Digital s.r.o.) – www.facebook.com/jagermeister.cz

  • Kategorie E-mailingová kampaň:

o   Aprílový mailing Lékárny.cz (Vlastník: Pears Health Cyber, s.r.o., Autor: Optimics, s.r.o.)

lekarna aprilovy mailing

  • Kategorie Mobilní řešení:

o   Můj vlak (Vlastník: České dráhy, a.s., Autoři: České dráhy, a.s., SYMBIO Digital, s.r.o., CHAPS spol. s r.o.) – https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.cd.mujvlak.an

  • Kategorie Microsite:

o   Tvůj typ (Vlastník: GlaxoSmithKline s.r.o., Autor: Inspiro Solutions s.r.o.) – www.tvujtyp-demo.cz.inspirodev.cz

Diskuze k článku