Pozvánka: Jak na PR v digitální éře?

Na konferenci vás čekají případové studie, ukázky prací z komunikace konkrétních značek, seznámíte se s aktuálními trendy, budou představeny informace z výzkumu o stavu PR v České republice a mnoho dalšího. Na programu je i diskuze na téma, kam se posouvá novinařina, co dnes požaduje vydavatelství/médium po novináři a jak v této návaznosti může pomoci právě PR. Na všechno, co vás zajímá, se budete moci zeptat během panelové diskuze na téma Kam kráčí média a co z toho vyplývá pro lidi v komunikaci.

Připravena jsou pro vás například tato vystoupení:

Roman Hřebecký, freelancer: I mlíko může být sexy

Obyčejná mlékárna, která komunikuje neobyčejně. Případová studie popisující, jak Jaroměřická mlékárna kombinuje klasické PR s názorovými blogposty vesnického strejce Jarina  a food blogem zaměřeným na e-free svačinky. Vše podtrhuje komunikací na sociálních sítích.

Robert Svoboda, Focus Agency: Stav PR v České republice

Zjistěte, kolik procent firem praktikuje Public Relations a s pomocí jakých metrik hodnotí jeho efektivitu. Poznejte vnímané slabiny PR agentur a jejich klienty preferované finanční hodnocení. Nebo to, jaký druh PR komunikace je nejčastější a jak si v digitální éře skutečně stojí online PR.

Jan Sadil, Hypoteční banka: K čemu je PR, když novináře zajímá hlavně úroková sazba?

Když se pohybujete na čele trhu, vaše výsledky sice kouzlí úsměv na tvářích akcionářů, ale na výsluní to pěkně fouká a udržet se vysoko dá pořádně zabrat. Konkurence vás nenechá ani na chvíli vydechnout a média se zajímají jen o úroky a poplatky. Jak vám může pomoci PR?

Podrobnější informace o programu, profilech přednášejících a registraci naleznete na stránkách akce.