Posilujeme, faceliftujeme a těšíme se z nového partnerství. Stojí za námi Air Ventures

Rychleji reagovat na vývoj ve světě inovací, startupů, technologií a marketingu, přinášet exkluzivní a nezkopírovaný obsah – a to vše zabalit do nového, atraktivnějšího kabátu. Takové změny vás čekají u nás v magazínu TyInternety. Máme nového partnera, který za námi opravdu stojí. Skrze svou divizi European Startup Publishing do Tyinternety vstoupil investiční fond Air Ventures, který už několik měsíců pracuje na zásadních změnách u nás.

“Chceme stavět na kvalitách, které se médiu podařilo vybudovat díky píli stávajícího týmu. Jsme nejsilnějším oborovým médiem na Twitteru, máme kvalitní obsah, který není jen přebíráním tiskových zpráv ze zahraničí,” říká CEO Air Ventures Václav Pavlečka.

TyInternety.cz budou hledat nová partnerství a aliance. “Aktivně diskutujeme s partnery, že rozvíjet nástroj jako jsou TyInternety.cz je nejlepší společnými silami. Například spouštíme spolupráci se zlínskou Univerzitou Tomáše Bati, respektive s její Fakultou multimediálních komunikací, jejíž studenti se budou nově podílet na obsahu,” dodává Pavlečka. Podobná partnerství budou TyInternety.cz uzavírat i s dalšími institucemi.

Václav Pavlečka z Air Ventures na Startup Summitu 2016

Václav Pavlečka z Air Ventures na Startup Summitu 2016

Čeká nás díky investici fondu Air Ventures nejpozději v březnu velký facelift. Web přejde do plně responsivní podoby a bude navržen s přístupem “mobile first”. Médium tak reaguje na technologický posun, kdy většina přístupů na web je v rámci cílové skupiny z mobilních zařízení. Změna se dotkne také grafického ztvárnění značky, které má více symbolizovat propojování a edukaci, tedy hlavní misi TyInternety.cz. “Úpravy už několik týdnů testují první uživatelé a odezva od nich nás velmi těší,” říká Zdeněk Říha z agentury Addiction, která je za tvorbu nové podoby webu odpovědná.

TyInternety získaly investora už před několika měsíci. Informaci o něm však zveřejňujmeme až nyní, když je dokončený strategický plán rozvoje a je jasné, kam médium dál směřuje. “V průběhu první poloviny roku 2016 jsme pro TyInternety.cz hledali vhodného strategického partnera. Prioritou bylo najít takového partnera, který nám pomůže realizovat naše nápady, pomůže v rozvoji platformy, na které vydáváme obsah, a dá nám jistotu a zázemí, abychom se mohli věnovat tomu hlavnímu, a to je obsah.” říká Ondřej Hoza, CEO TyInternety.

Diskuze k článku