Konference Digital Briefing 2013, aneb co příští rok čekat online a na mobilech

Na konferenci vystoupí řada zajímavých řečníků. Například Jan Řežáb, CEO Socialbakers, odřekl kvůli této konferenci účast na podobné akci v Abú Dabí. Řežáb se nedávno setkal s Markem Zuckerbergem – zajímá vás, co mu řekl? Proč změnil Facebook algoritmus a funguje vůbec ještě pro značky a firmy?

Marketingový ředitel McDonald’s David Werner představí nejlepší mobilní aplikaci roku 2012. Dorazí i Michal Pastier, kreativní ředitel Zaraguza Digital, která je skokanem roku na světovém trhu a Facebook ji zařadil mezi 20 nejkreativnějších agentur na světě. Nejlépe hodnocený řečník konference Marketing & Sales představí nové případové studie o spojení kreativity a digitalu.

Jiří Maier, Brand Manager Nescafé Dolce Gusto, ukáže zcela novou koncepci online věrnostního programu a další zcela konkrétní témata. Matěj Novák, matador českého výkonnostního internetu, představí nový systém efektivity online reklamy. Brand Manager IBM CEE Viktor Laštovka představí studii věnovanou tomu, jak myslí marketéři na světových trzích.

Konference si dále klade za úkol zodpovědět i to, jaké novinky pro příští rok přináší Facebook a Google. Jak nově v digitálních kanálech používat KPIs. Jaké nové a efektivnější obchodní modely nabízí internetové servery. Či jak se bude měnit penetrace a využití internetu a mobilů.

Čekejte také nadstandardní prostor pro otázky a networking. Akce je určena jak pro odborníky, tak pro marketéry, šéfy značek, podnikatele a kohokoliv, koho zajímají nové směry v komunikaci. Konferenci pořádá časopis DIREKT a agentura Dark Side, akce volně navazuje na dny iDirektu předchozích let. Registrace se objeví na www.idirekt.cz, zatím si rezervujte místo ve vašich kalendářích.