Digital Briefing: Svět se změnil, je třeba chytře využívat technologie

„Svět se změnil. V používaných technologiích, jak lidé spotřebovávají informace, jak značky komunikují se zákazníky a jak zákazníci komunikují mezí sebou. Stěžejní nyní není to, jaké nové technologie přijdou, ale jak současné možnosti využít tím nejchytřejším způsobem,“ odpálil konferenci Melle Bos.

Druhým zahraničním spíkrem byl Sylvain Lierre z Philipsu, který mimo jiné představil možnosti, jak využít technologie u jejich kávovaru. „Dokáže komunikovat s tabletem a zákazník si může objednat a nastavit typ kávy, přesnou hladinu cukru, mléka a teplotu vody na tabletu, který odešle požadavek do kávovaru a ten kávu připraví.“

„Na českém trhu očekáváme nástup tzv. custom audiences – což je propojení interní databáze zadavatele s uživateli v rámci sociální sítě, dále pokračující růst RTB. Naopak bude klesat podíl bannerové reklamy v rámci digitálních rozpočtů. Dlouhodobě osvědčenou strategií budou i v roce 2014 PPC kampaně,“ doplnil Tomáš Veselý z Equa Bank.

Kromě jiných pak vystoupila i Irena Pažitná z Deloitte Digital. Ta se zaměřila na digitální trendy v roce 2014, představila nové projekty v oblasti Social Crowdsoursingu: „Vytěžuje inteligenci skupiny uživatelů k vyřešení určité situace, tedy i k business účelům.Zajímavým příkladem obchodní crowdsourcingové aktivity je server www.swoonreads.com, který provozuje britské nakladatelství Macmillan. Začínající autoři zde mohou vložit svůj rukopis, který je hodnocen jak čtenáři, tak i pracovníky redakce. Pokud je hodnocení na obou stranách pozitivní, je autorovi nabídnuta spolupráce nebo vydání rukopisu. Dále byl prezentován projekt findmyitin, který sdružuje cestovní itineráře,“ vysvětlila Pažitná.

Záznam celé konference si můžete koneckonců přehrát i sami. Pokud máte osm hodin čas.